warning-filled

Conditii retur

Produsele achiziționate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunța la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de maxim 14 zile de la denunțarea contractului.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 10 de zile de la data denunțării contractului de către consumator. Definiția contractului de vânzare - orice contract in temeiul căruia profesionistul transfera sau se angajează sa transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează sa plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cat si servicii.

Încheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia. Daca in decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, doriți sa renunțați la achiziționarea produsului dumneavoastră, o puteți face iar noi li vom primi fără a cere detalii suplimentare.

Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile de la primirea coletului, in caz contrar Biotel SRL poate refuza coletul.

Produsul trebuie returnat la adresa indicata completând Formularul de retur.

Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanța, „consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv."

Baza legala a returnarii

Potrivit articolului 9, Ordonanța de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

In aceasta situație, Clientul se obliga sa notifice Biotel SRL, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin completarea Formularului de retur in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor.

Pași de urmat pentru efectuarea returului:

Pentru a returna produsul/produsele comandate este obligatoriu sa completați Formularul de retur Acesta este disponibil atât pentru utilizatori legați cat si pentru utilizatori nelegați, in cazul in care ați făcut o comanda fără înregistrare.

Un reprezentant Biotel SRL vă va contacta telefonic sau pe mail pentru a stabili detaliile returului.

Condiții pentru returul produselor

In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Sub nici o forma produsul, accesoriile si consumabilele cu care acesta a fost livrat nu trebuie sa prezinte urme de lovire, zgârieturi, vopsea zgâriata sau sărita, șuruburi sau accesorii de fixare îndoite rupte sau zgâriate, consumabile folosite, deoarece in aceste situații nu se va accepta returul. Produsul accesoriile si consumabilele urmând după constatare sa fie returnate către client pe cheltuiala acestuia.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Biotel SRL).

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 Biotel SRL își rezerva dreptul de a nu accepta returnarea următoarelor produse:

Baterii, Acumulatori;

  • Cabluri electrice sau de rețea, exceptând cazul in care se returnează rola întreaga/ sigilata;
  • Accesorii si consumabile (burghie, carote, discuri de tăiat si debitat, etc.;
  • Echipamente de protecție (mânuși, caști, ochelari, echipament de lucru, etc.);
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuării plații in avans, nu pot fi returnate.

Daca produsul, consumabilele sau accesoriile acestuia prezinta distrugeri sau deteriorări menționate la paragraful anterior nu se accepta returul sau se poate percepe o taxa de aducere la conformitate a produsului.

Daca produsul prezinta deteriorări si distrugeri mecanice din manipulare sau utilizare necorespunzătoare, Biotel SRL își rezerva dreptul de a nu despăgubi clientul, produsul fiind returnat pe cheltuiala acestuia.

Costul returului

Costul returului va fi suportat de Biotel SRL doar in următoarele situații:

  • Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefuncțional in primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție - produs doar in cazul in care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezinta vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, in urma notificării scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezinta deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie menționata starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrați in posesia fizica a produsului. Orice reclamație ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.
  • Produse livrate greșit. In cazul in care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Biotel SRL accepta retururi atât prin curier cat si prin predare personala. Retururile se fac întotdeauna pe adresa: Șoseaua Găești, nr. 5A, Localitatea Targoviste, Județul Dâmbovița numai după completarea Formularul de retur.

Returul banilor se face numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar. De asemenea returul va fi făcut exclusiv in contul din care s-a efectuat plata. In nici un caz banii NU vor fi returnați in alt cont personal.

Returul banilor se face in maxim 10 de zile calendaristice de la data denunțării contractului de către consumator, numai in cont bancar. Nu se trimit banii retur cash sau prin curier.

Banii se vor returna numai după ce produsul a fost primit de reprezentanții Biotel SRL in locațiile Biotel SRL si a fost verificat.

Important: va rugam sa nu ne trimiteti produsele returnate folosind plata ramburs, intrucat nu le vom accepta.

Temei legal

Returul produselor se supune ordonanței *nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificările si completările ulterioare:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunța la comanda, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului."

 

In orice situație de returnare a produselor (chiar si când returnarea ii este imputabila Biotel SRL colete deteriorate, produse greșit facturate/ greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie sa fie in aceeași stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de client in corespondenta cu reprezentanții Biotel SRL).

Schimbul de produse

In situația in care dorești sa schimbi produsul primit deoarece nu ești mulțumit de caracteristicile lui, semnalează la [email protected] sau la telefon +40245617710. un consultant de vânzări te va contacta telefonic sau pe mail pentru a stabili detaliile schimbului.

Retur comenzi persoane juridice:

Conform legislației in vigoare Ordonanța de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii (in concordanta 100% cu legislația europeana - Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor) consumatorul este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații. In consecința o persoana juridica nu poate beneficia de prevederile acesteia.Deși aceasta lege nu ne obliga sa facem retur persoanelor juridice, Biotel SRL înțelege anumite situații in care produsul nu corespunde cerințelor si accepta retur doar cu obligația de a se achiziționa un alt produs de aceeași valoare sau mai mare decât cel achiziționat inițial.

NU se accepta retur companiilor care revând produse achiziționate de la Biotel SRL.

  • Livrare Rapida

    Livrare Rapida

    Prin servicii de curierat

  • Garantam Siguranta

    Garantam Siguranta

    Retur simplu si rapid.

  • Suport Tehnic

    Suport Tehnic

    Online & Offline.